Promenadväder idag igen…

Även idag hade det varit underbart med en långpromenad, men vi fick nöja oss med den första lilla promenaden utan strumpa och sko på tassen! Trots att vi inte gjort just någonting under hela helgen, bara varit hemma och slappat (ja, ja, jag har fixat med djuren och Gubben har haft storstädning) så har helgen gått så fort!

Småburkarna till pinnarna blev klara igår, så nu får de ligga på tork någon vecka. Några pinnar har jag satt in i terrariet idag, hoppas de kommer att trivas där. Jag har planterat 10 st havrefrön i en kruka som ska få bli mat till pinnarna, så får jag se vad de tycker om den maten. De har i alla fall smakat på persiljan har jag sett! Jag har gjort ny sida på hemsidan om mina pinnar med foton och så.

Morena höglöper nog, hon nästan våldtar lilla Alice men Alice i sin tur tror att Morena leker! Tur att de inte är sådana hundar som blir osams i alla fall. Och lugnet sänker sig, natten nalkas…

Lämna en kommentar